torsdag 14. mai 2009

NorgesPatriotene vil brenne Koranen

(vl.no) Demonstrerte mot islamhets
(Dagbladet - TV2) NorgesPatriotene-profil måtte eskorteres bort av politiet
Tumyr sammenligner innvandring med nazistenes invasjon i Norge i 1940.

- I en forsvarssituasjon er det klart at da har vi nøyaktig den samme situasjonen som vi hadde i 1940-1945. Da hadde vi valget om å enten underkaste oss disse overgriperne eller å gripe til våpen, sier Arne Tumyr til TV 2.


Hvis man skal sammenlikne med en invasjon med bevæpnede soldater så er vel invasjonen av Irak og Afghanistan en bedre sammenlikning.

(Dagbladet) Vil brenne Koranen i Giskes sendetid
(Dagbladet) Giske: - Kan ikke hindre Koran-brenning

Hvis de skal brenne "hellige" bøker hvorfor ikke Koranen OG Bibelen? Kanskje hensikten bare er å provosere?

3. Mos 26
Dere skal ikke lage dere avguder. For jeg er Herren deres Gud. Jeg sender villdyr mot dere. De skal røve barna deres, drepe feet og gjøre dere få i tallet, så veiene i landet blir øde. Jeg sender mot dere et sverd som hevner bruddet på pakten. Flykter dere da til byene, sender jeg pest inn iblant dere, og dere skal falle i fiendehånd. Jeg vil bli vred og dere blir nødt til å spise kjøttet av deres sønner og døtre. Jeg ødelegger offerhaugene hos dere, og gjør ende på røkelsesaltrene og kaster likene av dere oppå deres motbydelige, livløse avguder. Jeg gjør deres byer til en ørken. Jeg gjør landet så øde at fiendene som bor der, blir forferdet. Men dere vil jeg spre blant folkeslagene, og med sverd i hånd vil jeg forfølge dere. Deres land skal bli en ødemark og byene en grushaug.
Alle er født ateister

Dermed kan høyreekstremister i partier som NorgesPatriotene og Vigrid, som begge vil stille liste til høstens stortingsvalg, helt fritt få kringkastet meningene sine takket være Giskes statsstøtte.

Fra Vigrid/Sann Historie:

Betty Ong identifiserte flykaprerne som jøder

Betty Ong var ikke bare en vakker kvinne, men rolig og behersket under livsfare og identifiserte to av flykaprerne på 9/11 som jøder. Det hører du ikke mye om i kosher media. Linken i artikkelen gjengir Bety Ong's samtale med bakken.

Vi er blant dem som tror at 9/11 var en svart zionistoperasjon.

Så det var altså noen suicidale jøder som sto bak...

Tull og tøys fra jødene i Vigrid. De vet veldig godt at flyene var ubemannede.

Jødiske Eric Hufschmid, Daryl Smith, Mike Piper og Christopher Bollyn skylder også på Sionister...


Oppdatert: 23. mai

11 kommentarer:

  1. Sålenge du har falske anklager om min blogg på din blogg så kommer jeg til å fjerne dine lenker til denne bloggen på min blogg. Enkelt og greit.

    SvarSlett
  2. Sier du det, gitt... :)

    Ser at du har prøvd å forsvare deg mot anklagelsene som Mr Anonym i tråden her:

    Anonym sa...
    Det er jo absolutt ikkemulig at wtc7 kunne rast pga rystelsene i bakken av de to andre småbyggene som raste? Nei selfølgelig ikke, det MÅ jo være jøder som står bak.
    hahaha, hjernevaskelse på sitt beste.
    ---------------

    Det var altså rystelser 7 timer tidligere som fikk WTC7 til å plutselig synke ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet...

    Dette likner litt på en typisk jødisk forklaring.

    SvarSlett
  3. Ingen hensikt å “brenne” hellig bøker på TV eller andre
    steder.

    Slike handlinger stiller en i samme klasse som de relgiøse
    fanatikerene.

    SvarSlett
  4. Enig med deg i det. Det er kun for å provosere. Hvis bibler eller Koraner skal brennes så burde det være eierene selv som har funnet ut at dette er dårlige bøker og at de kaster sine egne bøker i peisen.

    Grunnen til at jeg likevel spør på den måten er at NorgesPatriotene, Vigrid og Norgespartiet er i samme stilen, og at Norgespartiet er en avlegger fra Kristent Samlingsparti.

    Men de er nok ikke villig til å brenne sin egen bok, bare de andres...

    SvarSlett
  5. Ser ut som vi har oss en liten muslimtulling her som prøver så godt han kan å spre giften sin om jøder.

    SvarSlett
  6. Skummelt å se at muslimer får sitte og skrive såpass mye rart og så mye sterke meninger om andre folkeslag mens de selv ikke tåler den minste kritikk.
    Greit nok, israel var litt hardhente i gaza og ting er litt uklart rundt 9/11. men får da være måte på.
    Tenk å påstå en ting uten harde konkrete bevis.

    SvarSlett
  7. "ting er litt uklart rundt 9/11"

    Det er ikke uklart i det hele tatt. Det er ekstremt åpenbart at jødiske Larry Silverstein rev ned byggene.

    "harde konkrete bevis."

    Beviset ser du her. Mer her.

    "Skummelt å se at muslimer får sitte og skrive såpass mye rart og så mye sterke meninger om andre folkeslag mens de selv ikke tåler den minste kritikk."

    Hvilken muslim er det som har fått kritikk? Hva var kritikken?

    SvarSlett
  8. Jeg vil bare informere om at når man brenner bøker og annet papir så har det veldig lett for å generere mye sot. Så bokbrenning bør for all del foregå utendørs. Ellers blir det mye vasking av lufteluker i huset når våren kommer (snakker av erfaring)

    SvarSlett
  9. Norgespatriotene har min fulle støtte til å brenne boken.
    Dem har også søkt om lov til dette med henholdt til at loven skal være på dems side. Dette ble selvølgelig godkjent. Men da under forutsetning at brannsikkerheten var god nok ( egentlig ikke lov til å brenne noe utendørs etter 1. apr)

    Men når sant skal sies så er koranen aktisk bare en bok. Selv om jeg personlig sier at det er "djevelens bok"

    Brenn den, Brenn DEM, Send dem hjem!

    SvarSlett
  10. "djevelens bok"

    Toraen til Norgespatriotene er ikke noe bedre. Hvorfor ikke brenne sin egen bok?

    Det er vel bare overtroiske som tror det skal hjelpe noe å brenne en bok. Det er som om de tror at et spøkelse/en djevel skal bli borte om de brenner en bok.

    De som gidder å brenne Donald Duck bøker har vel litt sterke følelser knyttet til disse.

    Muslimene vil vel bli enda sterkere knyttet til sin bok når de ser at folk lar seg provosere så veldig av denne Allah at de brenner boken.

    SvarSlett
  11. De første gangene jeg la ut utdrag fra bibelen på webfora for ca 3 år siden (hadde tidligere bare diskutert på usenet/news) så opplevde jeg å bli slettet og blokkert noen ganger. Hva i alle dager, tenkte jeg, er det ikke lov å legge ut utdrag fra Bibelen?

    SvarSlett