tirsdag 12. mai 2009

"Innvandrerbloggen" er falsk

En som hevder å være pakistaner skriver i bloggen sin:

Hei :) Jeg er en fyr i midten av 30 årene som fulgte med foreldrene sine fra pakistan på 80 tallet, aldri lært noe annet språk en norsk og trives med det. Har meninger om det meste som dere etterhvert vil forstå ettersom jeg kommer i gang med bloggingen :)

Siden jeg er ganske kritisk til dagens innvandring og jeg selv er innvandrer så har jeg for min egen sikkerhet valgt å være anonym, mye gale folk i nabolaget mitt. Og forresten så mener jeg at hvis alle innvandrere her i norge hadde vært som Tommy Sharif så hadde norge hatt null rasisme og null fremmedfrykt. Tommy Sharif er et av mine store idol, for han har klart det svært få innvandrere har klart. Nemlig å skaffe seg selvironi :)


Jeg har flere ganger sett eksempler på SOL hvor jøder utgir seg for å være muslimer/innvandrere, for å legge fram litt jødisk propaganda fra en innvandrers ståsted. Det bor så mange gale folk i nabolaget til denne innvandreren så han er tvunget til å anonymisere seg da galningene ikke tåler hans meninger. Antagelig er dette en av de få "normale" innvandrere i Norge...

Jeg så gjennom noen av blogginnleggene til "pakistaneren" og jeg syntes det var skjult innvandrerhat der.

Bare se på oss som kom til norge for mange mange år siden, vi opplevde også litt fremmedfrykt, men kan man forvente noe annet når man aldri har sett en person som har annen hudfarge enn hvit? De første hvite i pakistan hadde det ikke lett de heller skal jeg love deg! Men dagens fremmedfrykt er noe helt annet, for dagens fremmedfrykt har sitt utspill i det at vi innvandrere faktisk er overrepresentert i de aller fleste kriminal statestikker.

Og dette har jødene på SOL vært ivrige på å få fram også.

Fra innlegget Det er en tragedie.. men..

Men selv om det er en tragedie så beviser det også at islam ikke betyr fred som så mange påstår. For både taliban og den pakistanske regjeringen er jo begge muslimske og pakistan består vel av 97-98 prosent muslimer og det burde kvalifisere ganske godt til det som kalles "Dar-es-Salaam" , altså "Det fredelige islamske hus" sånn ca. Når var det sist skikkelig fred i islam? Eller er det de 2-3 prosentene som ikke er muslimer som lager alt f... skapen?

Anonym sa...
Denne mannen her viser at han ikke har noen kunnskap om Pakistan og Islam, som uttaler seg slikt.
Du er ikke innvandrer, du er norsk, ingen vits å diskutere med deg. Hvis du bryr deg så mye, burde du reise ned å se an hvordan forholdene ligger i et muslimsk land, og hvor fredelig det er i andre deler av Pakistan.

Jeg kommenterte:
Sitat: "Du er ikke innvandrer, du er norsk,"

Nettopp. Jeg har sett det på SOL og andre fora, at jøder utgir seg for å være innvandrere og muslimer.

En jøde utgir seg for å være utlending

Det var en jøde som kalte seg Arbil Zarqawi en periode, men han ble avslørt som en av de faste jødene på forumet.

Et annet eksempel fra et annet forum:

Historie fra virkeligheten!
27. feb, 09:08 Forarget muslim (uregistrert bruker)

Min datter fikk en sparegris fra Fokus bank da hun åpnet konto.
Jeg har aldri følt meg så krenket og tråkket på som akkurat da.
jeg holdt på å bryte ut i krampegråt.
Jeg smadret sparegrisen og overførte sosialtrygden til FjalerSparebank.
Å gi en sparegris til et barn, kunne like godt spyttet oss i trynet.


Det virker svært unaturlig at noen vil skrive et innlegg på et forum nærmest for å fortelle at man er en hysterisk og svært utakknemlig person. Istedenfor å flytte "pengene" så flyttet altså denne muslimen "sosialtrygden", som om det var viktig for ham å få fram dette. Fra sterke følelser, sterk gråt og vill knusing i banken i en setning til litt rolig flytting av sosialtrygden fra den ene banken til den andre i neste setning. Det virker "oppsatt".

Mitt svar ble slettet av "pakistaneren".

Et annet blogginnlegg:

Det gjør meg trist..
Det gjør meg trist når jeg leser om slike skudd dramaer som det på Nesøya i Asker, folk som skyter noen de har elsket eller forsatt elsker kan ikke ha det mye godt.
Desverre er det ganske tøft for mange når to mennesker skiller lag etter å ha vært sammen lenge og desverre så er det alt for få som oppsøker den hjelpen de trenger :(

Kondolerer til de etterlatte.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=572793
http://riks24.no/index.php/bruker/Innenriks/To-kvinner-drept-paa-Nesoeya
http://www.dagbladet.no/2009/05/11/nyheter/innenriks/skyteepisode/6174257/
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=572791
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=572778
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=572774
http://www.dagbladet.no/2009/05/11/nyheter/innenriks/drap/asker/6176176/
http://www.dagbladet.no/2009/05/11/nyheter/innenriks/skyteepisode/6175228/
http://www.dagbladet.no/2009/05/11/nyheter/innenriks/drap/nesoya/6176828/
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/article2727425.ece
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/article2727609.ece
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/article2727612.ece


Kommentarer:

Anonym sa...
Det er sikkert Bush's skyld. Våpenet kom sikkert fra USA.
USA blir jo beskylt for alt av vold rundt i verden, så dette var deres skyld.


For å teste om denne pakistaneren var ekte skrev jeg:

"USA blir jo beskylt for alt av vold rundt i verden"

Bush har faktisk skyld i alvorlig kriminalitet som overgår det som omtales i denne bloggen. Det er de amerikanske myndigheter selv som står bak 11. september. Hundretusenvis av muslimer har blitt uskyldig dømt og drept. De har, som du gir uttrykk for, ikke så mye med denne familietragedien å gjøre, men jødene HAR medvirket til spredning av frykt og hat i verden, så du er inne på noe.


Men dette ble raskt slettet av "pakistaneren" som mente at jeg var venstre-raddis, og at det var jødehatere som fant på slike konspirasjonsteorier. Jeg forklarte ham at den offisielle teorien om de 19 suicidale muslimene som konspirerte og gikk på flyskole i USA kun for å ta livet av seg fordi de hatet friheten de hadde i USA også var en konspirasjonsteori. Men "pakistaneren" slettet dette også og innførte kommentargodkjenning.

Når jeg har vist disse klare bevisene på at det var jødiske Silverstein som rev ned byggene sine med eksplosiver til ekte muslimer, så har de reagert veldig positivt på det.

Innvandreren skriver:


Støre kalte Israel inn på teppet? Hahaha!

Leser i Vg at Jonas Gahr Støre har kalt Israel inn på teppet og jeg kan ikke noe annet enn å le.
Det er jo som å sende ei 17 år gammel jente for å holde kontroll på 500 pakistanske menn :P Det funker liksom bare ikke :)

Legen og Palestinavennen Mads Gilbert raser mot at Israel nekter norske politikere adgang.

Hadde han gjort det hvis det var hamas som nektet norske politikere adgang? Nei da hadde han forsvart det slik han forsvarte angrepet på World Trade Center..

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=572455

Av alle ting som ikke funker, så følte pakistaneren for å trekke fram 500 pakistanske menn som et godt eksempel...

Innvandreren kommenterer bloggen


Innvandreren sa...
Du har virkelig store problemer. Akkurat som i kristendommen så kan også muslimer forlate islam, noe jeg gjorde for mange år siden.
Er du virkelig så trangsynt at "alle muslimer er imot jødene så derfor hvis en pakistaner ikke er enig med meg i mine påstander så er han en jøde"?

Du burde virkelig besøke noen som kan hjelpe deg.

Sannhetssøker sa...
"pakistaner ikke er enig med meg i mine påstander så er han en jøde"

Har ingenting med å være uenig å gjøre, jødegutt, men å raskt sensurere bort bevis på at Silverstein rev ned byggene sine og at muslimer er uskyldig dømt. Du ble hysterisk. Du kuttet ut kommentarer, men så la du inn mulighet for kommentar igjen, men da med godkjenning.

"alle muslimer er imot jødene så derfor hvis en pakistaner ikke er enig med meg i mine påstander så er han en jøde"?

Har ingenting med hvorvidt muslimer liker jøder eller ikke. 11. september var en "inside job" og muslimer er uskyldig dømt.

Og det har ingen betydning om du har forlatt Islam. Du mistet vel ikke all medmenneskelighet bare fordi du gikk fra Islam?

Anonym sa... (samme IP-adresse som Innvandreren)
Det er jo absolutt ikkemulig at wtc7 kunne rast pga rystelsene i bakken av de to andre småbyggene som raste? Nei selfølgelig ikke, det MÅ jo være jøder som står bak.
hahaha, hjernevaskelse på sitt beste.

Kanskje du burde gå til media med bevisene dine? Eller til politiet? haha, tragisk venstretulling.

Sannhetssøker sa...
"Det er jo absolutt ikkemulig at wtc7 kunne rast pga rystelsene i bakken av de to andre småbyggene som raste?"

Denne forklaringen din er så dårlig. Det var SYV timer mellom de to hendelsene. Og dette vet jo du, "Innvandreren", så hvorfor sier du dette?

55 kommentarer:

  1. Beviset ditt er at han sletter en fordomsfull kommentar? Og du mener dette betyr at han er jøde og ikke muslim?

    Du er verken særlig overbevisende eller velformulert.

    SvarSlett
  2. Det er svært alvorlig at våre egne ledere står bak massemordet 11. september og at hele verden har blitt lurt til å tro at muslimer står bak.

    Bevisene er overveldende.

    Foran millioner av TV-seere sprengte jødiske Larry Silverstein 3.000 mennesker på direkte TV-sendingen.

    Og han slipper fri. Det er sykt. Han skal ikke slippe fri...

    SvarSlett
  3. Fra Argue With Everyone:

    Niggardly Jigger Chiggers:
    How Many Jewish Posters on the AWE Bboard?
    Stand up and be counted.

    doctorno:
    you know i'm jewish. i've said so on this board on many occasions.

    Jeg:
    I knew that, but not because you've said it, but because you lie to cover up who did 9/11.

    INRI:
    That's always a good clue in my experience as well.

    SvarSlett
  4. En på sol kommenterte et innlegg jeg skrev om "innvandreren":

    Når han
    av Anonym den 12/05/2009 - 04:20

    heller vil ha vigrid enn sv ved makten, kan man jo lure litt.. på IQ? Eller noe.

    SvarSlett
  5. 9/11 was a Jew Job!

    Canuck27:
    Great !!!!!
    Will Americans understand they have killers in the Administration ?
    Still another 8 years the same killers in Washington
    Who will save us,North Americans ?
    God help America.

    Back_Atcha:
    This crap has been hashed to death on this site.. good luck getting anyone but the choir to listen.

    Back_Atcha:
    You've left quite a trail across the internet... how many forums have you been kicked out of?

    So, which one is you?
    http://i12.photobucket.com/albums/a234/TrondH/Mimreklubben.jpg
    -------

    I mangel på motargumenter har altså denne Back_Atcha søkt litt på nett for å se om han kunne finne noe han kunne bruke mot meg...

    Men nå var ikke dette et bilde av meg, men en som het det samme som meg... Uansett så var ikke dette bildet noe bra motargument.

    SvarSlett
  6. Dette er vel det dårligste og minst overbevisende blogginnlegget jeg noensinne har lest. Er enig i at 9/11 var en innsidejobb, men du klarer jo ikke å komme med noen argumenter.

    Det at Silverstein er jøde er ikke et argument. Hva med BinLadin familien som var de eneste som fikk flytillatelse i USA i tiden etter 9/11? Familien til "hovedmistenkte" (Osama BinLadin) ble fløyet ut med velsignelse fra de amerikanske myndighetene. Var det fordi de kanskje egentlig er jøder i skjul? De bare later som om de er muslimer?

    Jeg synes du burde dra huet ditt litt ut av ræva. Les noe mer informativt enn jødehatet og propagandaen du tydeligvis forèr hodet ditt med. Da kanskje du vil se at den røde tråden med 9/11 (og krigene som har fulgt) er økonomiske interesser. Silverstein, BinLadin, Bush familien - alle de involverte samarbeider og har hatt direkte økonomiske interesser og økonomisk vinning.
    Men at du skal dra huet ditt ut av ræva er vel kanskje mye å kreve?

    SvarSlett
  7. "Det at Silverstein er jøde er ikke et argument."

    Hvis hovedmannen hadde vært muslim så hadde jeg mistenkt en muslimsk konspirasjon. Men han er jøde, og grunnen til at vi opplever en massiv oppdekking i mediene ser du her:

    Presidenter og/eller eiere
    Jøde - CBS - William S. Paley, Leslie Moonves
    Jøde - NBC - Jeffrey Zucker
    Jøde - ABC - Bloomberg and Bodenheimer
    Jøde - ABC News - David Westin
    Jøde - CNN - Reese Schonfeld (co-founder)
    Jøde - MBS - Ronnessen
    Jøde - Daily News - Maxwell, real name Hoch
    Jøde - US News - Zuckerman
    Jøde - New York Times - Sulzberger
    Jøde - BBC - Michael Ian Grade
    Jøde - Sirius Satellite Radio - Scott Greenstein
    Jøde - Paramount Pictures - Bradley Alan Grey
    Jøde - 20th Century Fox - Sherry Lansing
    Jøde - News Corporation - Peter Chernin
    Jøde - Warner Brothers - Barry M. Meyer
    Jøde - Clear Channel - Lowry Mays, Andrew Levin
    Jøde - Warner Co - Martin S. Davis
    Jøde - Dreamworks - Steven Spielberg
    Jøde - MTV - Murray Rothstein
    Jøde - Universal Pictures - Stacey Snider
    Jøde - Universal Studios - Ron Meyer
    etc...

    SvarSlett
  8. "Hva med BinLadin familien som var de eneste som fikk flytillatelse i USA i tiden etter 9/11? "

    Dette er informasjon fra jødiske Michael Moore sin film. Dette er en avsporing fra det faktum at jødiske Larry Silverstein rev ned byggene sine.

    Osama bin Laden, 17/9-2001:
    "I stress that I have not carried out this act, which appears to have been carried out by individuals with their own motivation."

    Osama bin Laden, 28/9-2001:
    "I have already said that I am not involved in the 11 September attacks in the United States. As a Muslim, I try my best to avoid telling a lie. I had no knowledge of these attacks, nor do I consider the killing of innocent women, children and other humans as an appreciable act. Islam strictly forbids causing harm to innocent women, children and other people. Such a practice is forbidden even in the course of a battle. It is the United States, which is perpetrating every maltreatment on women, children and common people."

    FBI-Laden, 13/12-2001:
    "We calculated in advance the number of casualties from the enemy, who would be killed based on the position of the tower. We calculated that the floors that would be hit would be three or four floors. I was the most optimistic of them all."

    "Due to my experience in this field, I was thinking that the fire from the gas in the plane would melt the iron structure of the building and collapse the area where the plane hit and all the floors above it only. This is all that we had hoped for."

    Den siste Laden var på en videokassett som tilfeldigvis ble funnet av FBI i Afghanistan. Denne Laden visste hvor mange som jobbet i de øverste etasjene på det aktuelle tidspunktet. Han hadde regnet ut antall drepte på forhånd. Pga hans erfaring innen mirakler og fordi han hadde lest litt fra det offisielle manuskriptet før det ble utgitt, så tenkte han at bensinbrann ville brått smelte stålet i alle de øverste etasjene og få de til å forsvinne.

    Men Ladens erfaring var ikke god nok, han burde ha lest hele manuskriptet, og hans forhåndskalkuleringer var bortkastet tid.
    Osama benektet

    SvarSlett
  9. Alex Jones, Jim Hoffman, Professor Steven E. Jones, Professor Jim Fetzer, Eric Hufschmid, Daryl Smith, og andre i sannhetsbevegelsen er jøder. Altså, de som avslører at 11. september var en "inside job" er med på konspirasjonen og jobber sammen med myndighetene og mediene.

    De blander sannhet med løgn. Professorene fra Scholars for 9/11 Truth virket som intelligente professorere i begynnelsen, men gradvis har de blitt mer skrullete i hodene sine.

    Krangelen mellom Jones og Fetzer om hvorvidt det var Thermite eller Space Beams Weapons som rev ned byggene var et jødisk spill.

    Det førte til en splittelse av Scholars og en splittelse av de ikke-jødiske tilhengerne.

    Det foregår en konstant kamp i sannhetsbevegelsen. De kommer aldri til å bli enige.

    En gruppe av bevegelsen hevder nå at det ikke var noe fly som fløy inn i WTC, at TV-bildene var manipulerte. Mange lar seg rive med for noen kan fremlegge tilsynelatedne "gode" bevis på noe rart, mens det bare er snakk om dårlig kvalitet på bildene og synsbedrag. Noen har klart å tolke eksplosjonen som kommer ut på den andre siden av WTC som flyets nesetipp, og de hevder derfor at flyet gikk rett igjennom.

    Nå nylig har en norsk jøde opprettet WeAreChangeNorway.

    Jeg har prøvd å banke litt vett i huet på ham, men han står på sitt: "Det var ikke noe fly som fløy inn i WTC!"

    SvarSlett
  10. Jeg brevvekslet med Professor Steven E. Jones og Jim Fetzer i nesten et år før jeg skjønte at de ikke var ærlige. Jeg forsto det gradvis, ettersom jeg oppdaget flere rare ting fra dem. Jeg begynte å brevveksle med Eric Hufschmid, som i noen av sine videoer sa det jeg hadde funnet ut, at sannhetsbevegelsen blandet sannhet med løgn. Hufschmid hevdet de var Zionister. Jeg hadde ikke hørt ordet før og visste ikke hva han la i det. Men etter 3-4 måneder, med noen snodigheter, ble det klart at også Eric Hufschmid var med på oppdekkingen.

    Hele sannhetsbevegelsen er styrt av jøder. De later som de er uenige og mistenker hverandre for å være Sionister, Jesuitter, CointelPro, CIA, NWO, Bilderbergere, dis-info-agenter, og en rekke ting til.

    SvarSlett
  11. Tidligere SV-leder Berit Ås tror ikke at islamistiske terrorister kjørte fly inn i World Trade Center og Pentagon i 2001.

    I et foredrag i Horten i forrige uke sådde Ås tvil om det styrtet noen fly i det hele tatt 11. september 2001:

    – Et av opptakene viser et fly som flyr gjennom en av skyskraperne og kommer like hel ut på den andre siden, sa Berit Ås til tilhørerne i Horten diskusjonsforening.
    http://www.vl.no/verden/article3296463.ece

    Så Berit Ås har hoppet på DEN jødiske karusellen, ja. Første setning var bra, men så sklei hun helt ut.

    En indikasjon på at Berit Ås er ei jødinne.

    SvarSlett
  12. "Hva med BinLadin familien som var de eneste som fikk flytillatelse i USA i tiden etter 9/11?"

    Prøver du med dette å si at det kanskje var en Bush-Laden konspirasjon? Laden skaffet eksplosivene og Bush detonerte dem?

    SvarSlett
  13. Interessant! Jeg skjønner nå hvorfor enkelte bloggere "skurrer" i dets innhold..takk for at du har gjort oss oppmerksom på denne "problematikken"

    SvarSlett
  14. Du har virkelig store problemer. Akkurat som i kristendommen så kan også muslimer forlate islam, noe jeg gjorde for mange år siden.
    Er du virkelig så trangsynt at "alle muslimer er imot jødene så derfor hvis en pakistaner ikke er enig med meg i mine påstander så er han en jøde"?

    Du burde virkelig besøke noen som kan hjelpe deg.

    SvarSlett
  15. Tror faktisk ikke jeg har vært ute for noen mer fordumsfulle personer enn deg mr. "sannhetssøker"

    SvarSlett
  16. "Jeg så gjennom noen av blogginnleggene til "pakistaneren" og jeg syntes det var skjult innvandrerhat der."

    Ikke mye skjult der, jeg har et hat til de kriminelle innvandrerene som gjør det værre for alle oss andre.

    SvarSlett
  17. "fordumsfulle personer enn deg mr. "sannhetssøker""

    Jada, jødegutt. Og du var veldig rask til å slette bevisene for at Silverstein rev ned byggene sine. Du skrev:

    "Kommentarfeltet har blitt slått av i denne tråden fordi at at en venstre-raddis dreiv og spammet den med diverse konspirasjonsteorier"

    Men du fikk roet deg ned, fjernet dette, og begynte med godkjenning av kommentarer.

    SvarSlett
  18. "Ikke mye skjult der,"

    Det er ikke så skjult, nei. Det bor jo så mye gale folk i gata di at du er nødt til å anonymisere deg. Du er jo mer redd innvandrere enn nordmenn flest. Du prøver å informere oss om at de er gale ihvertfall, og at de tåler ikke dine meninger i det hele tatt.

    SvarSlett
  19. "pakistaner ikke er enig med meg i mine påstander så er han en jøde"

    Har ingenting med å være uenig å gjøre, jødegutt, men å raskt sensurere bort bevis på at Silverstein rev ned byggene sine og at muslimer er uskyldig dømt. Du ble hysterisk. Du kuttet ut kommentarer, men så la du inn mulighet for kommentar igjen, men da med godkjenning.

    SvarSlett
  20. "spammet den med diverse konspirasjonsteorier"

    Spammet jeg med diverse konspirasjonsteorier, du. Var ikke så veldig mange teorier jeg la fram. Jeg fortalte deg også at den offisielle teorien var en konspirasjonsteori også. Og det slettet du. Jeg spurte deg hvorfor du slettet meg, og det slettet du. Det var ikke så lett å prate med deg. Så satt du på kommentargodkjenning, og da fikk jeg ikke sagt noe mer.

    SvarSlett
  21. "alle muslimer er imot jødene så derfor hvis en pakistaner ikke er enig med meg i mine påstander så er han en jøde"?

    Har ingenting med hvorvidt muslimer liker jøder eller ikke. 11. september var en "inside job" og muslimer uskyldig dømt.

    Og det har ingen betydning om du har forlatt islam. Du mistet vel ikke all medmenneskelighet bare fordi du gikk fra Islam?

    SvarSlett
  22. Selv er jeg ateist, og synes all religion er noe meningsløst tull. Om buddhister hadde blitt uskyldig dømt så hadde jeg forsvart dem i den saken. Poenget er å få de skyldige bak lås og slå og slutt på all denne krigingen.

    Dette er åpenbart en religionskrig. Noen jøder står bak 11. september og de har lurt hele verden til å tro at noen muslimer står bak.

    SvarSlett
  23. "jødegutt"? Merker du er et håpløst tilfelle av en jødehater, veld ditt valg det da. Godt jeg ikke synker så langt ned :)

    SvarSlett
  24. ""jødegutt"? Merker du er et håpløst tilfelle av en jødehater"

    Nei, det er en konklusjon som følge av din hissige sensur av bevisene for at Silverstein rev ned byggene sine og at muslimer er uskyldig dømt.

    Fram til desember 2005 hadde jeg aldri hørt om konspirasjonsteorier i forbindelse med 11. september. Jeg har knapt sett på TV på 10 år. Det eneste jeg hadde fått med meg var at Osama hadde arrangert kapring av fly og krasjet dem inn i noen bygg. Jeg hadde ikke hørt at byggene hadde "kollapset" og hadde aldri hørt om WTC 7. Jøder visste jeg ingenting om. Israel og religion har aldri interessert meg. Visste ikke engang at det bodde jøder i Israel. Det eneste jeg hadde hørt om dem var at de var bortimot utryddet.

    I desember 2005 så jeg Loose Change og en video fra Eric Hufschmid (hvor han ikke nevner Sionister). Jeg så WTC 1 og 2 eksplodere og WTC 7 synke ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet. Jeg skjønte at alt jeg hadde hørt var en stor bløff.

    Så jeg begynte å gå gjennom all informasjon om saken, laget en webside (hvor det ikke står noe om jøder) og brevvekslet med Professor Steven E. Jones og Jim Fetzer i nesten et år før jeg forsto at de var løgnere som blandet sannhet med løgn, at de var med på oppdekkingen. Jeg ble klar over at vi har folk i samfunnet vårt som lever et helt liv med falsk identitet.

    Jeg begynte å brevveksle med Eric Hufschmid som i noen av sine videoer sa det samme som jeg hadde funnet ut, at sannhetsbevegelsen blandet sannhet med løgn. Han sa de var Sionister. Jeg hadde aldri hørt ordet før og visste først ikke hva han mente med det. Jeg lærte etterhvert at Larry Silverstein var jøde og at Paul Wolfowitz, som sa i september 2000 at vi trengte en katastrofe, var jøde, og at Paul Wolfowitz hadde blitt president av Verdensbanken i mars 2005.

    30. mars forsto jeg at også Eric Hufschmid var en løgner som blandet sannhet med løgn. Da falt den siste brikken på plass. Alle sannhetsbevegelsene var styrt av jøder. Sionister var en jødisk synbukk. Jeg hadde fått samlet en liste med jødiske medieeiere som viste at mediene også er eid av jøder.

    Jeg skrev mitt første innlegg om 11. september på SOL i mars/april 2006. SOL hadde en link til debatten på forsiden og tråden hadde 20.000 lesere på et døgn. Til tross for de uomtvistelige bevisene så var brukeren angelfire svært ivrig på å forsøke å overbevise meg om at Laden hadde revet ned byggene. Han avsporet og kom med dårlige bortforklaringer. Det virket som han dekket over en sannhet han visste. Jeg trodde da at George Bush sto bak og la bl.a fram informasjon fra sannhetsbevegelsen i USA. Jeg forsto ikke hvorfor det var norske folk på norske fora som dekket over denne handlingen begått i USA av amerikanske myndigheter.

    Jeg skrev på SOL om utviklingen i "etterforskingen", men det var ikke før jeg i begynnelsen av 2007 kom fram til at Larry Silverstein var hovedmannen og at han var jøde, at slettingen begynte og at jeg fikk nicket mitt sperret etterhvert...

    SvarSlett
  25. Når jeg i 2006/2007 kom over temaet "Holocaust" etter at jeg begynte å se mer igjennom informasjonen fra Hufschmid, så leste jeg at det var forbudt i Tyskland å ikke tro på Holocaust.

    For meg var det et klart tegn på at historien var en løgn. Av alle historier er det forbudt å ikke tro på denne i enkelte land.

    Hvilke historien jeg tror er opp til meg. Ingen skal få straffe meg fordi jeg tror på "feil" historie.

    Jeg har gått nærmere gjennom saken og funnet flere tegn på at denne historien er løgn, og at de velkjente Holocaust-betvilerne, som Ernst Zundel, David Icke, David Irving og Eric Hufschmid er jøder.

    Med tanke på at jødiske Larry Silverstein var målet og mannen bak 11. september og at hele verden ble lurt av de jødiske mediene til å tro at muslimer hadde noe med saken å gjøre, så blir krympede hoder, lampeskjerm og såpehistorien latterlig.

    Hitler kledde opp noen fanger som polske soldater, plasserte dem ved grensen og skjøyt dem. Han hevdet Polen hadde angrepet og brukte det som begrunnelse til å invadere Polen.

    Falsek Flagg Operasjon = Jødisk Operasjon.

    Hitler var en jøde, akkurat som George Bush.

    To jøder later som de diskuterer Holocaust

    SvarSlett
  26. Eric Hufshcmid hadde skrevet om Zundel i en artikkel, og i den var Hufschmid usikker på hva det var med denne Zundel, om han var lurt av Sionister, eller om han var med på det.

    Jeg søkte litt på Zundel og kom over dette:

    BERLIN -- Ernst Zundel, a white supremacist and longtime Canadian resident charged in Germany with inciting racial hatred, will go on trial on Nov. 8, a court said Friday.

    German authorities accuse Zundel, who was deported from Canada in March, of decades of anti-Semitic activities, including repeated denials of the Holocaust - a crime in Germany - in documents and on the Internet.
    CTV

    Det var da jeg ble klar over at det var forbudt å ikke tro. Jødiske ledere hadde et motiv bak disse absurde handlingene til tyske myndigheter?

    Jeg kom også over denner:

    Ernst Zündel has done extensive research into the theory that UFOs are really Nazi airships flying reconaissance missions from a secret base at or near the South Pole.
    Holocaust denier Ernst Zündel's Flying Saucers Index

    "Nailed", tenkte jeg. Zundel er en tullete løgner. Jeg sendte dette til Hufschmid og trodde han skulle skjønne utifra dette at Zundel var med på spillet. Men det virket som Hufschmid ikke skjønte noe.

    SvarSlett
  27. Merkelig nok så dukket konspirasjonsteoriene opp mer eller mindre rett etterpå 9/11.
    Men uansett, saken er det at du kommer og skriver om konspirasjonsteorier i en bloggtråd som handler om en norsk mann som har skutt 2 damer og så seg selv her i norge. Altså i en tråd om noen tragiske dødsfall som ikke har noenting med jøder eller 9/11 å gjøre og det er bare så smakløst og kvalmende at jeg slettet det og stengte innlegget for kommentarer da du ikke tok hintet og forsatte å poste etter at jeg slettet innleggene dine. Og ettersom det er urettferdig gjort at du skal ødelegge for de som faktisk ønsker å skrive noe fornuftig noe på den tråden så startet jeg heller å moderere.

    Jeg kunne ikke brydd meg mindre om du kom med konspirasjonsteorier om jøder, kristne, muslimer, budister, negere, hvite, satanister, apekatter, hester, romvesen, måneguder som bor i stein osv. Saken er den tråden du respektløst postet konspirasjonsteorien din i.

    SvarSlett
  28. Helt vilt! Kan oppegående mennesker virkelig mene dette?

    SvarSlett
  29. "Merkelig nok så dukket konspirasjonsteoriene opp mer eller mindre rett etterpå 9/11."

    Det er ikke merkelig i det hele tatt med tanke på at byggene sprengte foran millioner av TV-seere. Men jeg så ikke dette. Jeg ser ikke på TV.

    "Men uansett, saken er det at du kommer og skriver om konspirasjonsteorier i en bloggtråd som handler om en norsk mann"

    Du engasjerte deg i temaet, og jeg skrev en link til 9/11 was a Jew Job i et blogginnlegg som var relatert også, og det ble også slettet.

    Og min kommentar i det siste blogginnlegget ditt var relatert til det som den Anonyme sa. Du var veldig hissig på å slette det.

    SvarSlett
  30. "Kan oppegående mennesker virkelig mene dette?"

    Spørs litt akkurat hva du prater om. Det er skrevet en god del oppover her. Du får får trekke fram et eksempel, så kan vi diskutere saken...

    SvarSlett
  31. Professor Morgan Reynolds fra Scholars For 9/11 Truth har noen teorier:

    - The criminals used considerable psy-op “magic.”...
    - No aluminum airliner could crash into the towers...
    - Yet many witnesses swear they saw such a magic act that morning...
    - These witnesses were lying or deluded...
    - The military may have cloaking or stealth technology...
    - Flexible liquid crystal display screens on the aircraft itself...
    - Making the plane invisible to those on the ground...
    Morgan Reynolds

    Et prakteksemplar på en "nutty professor".

    Her er han på FOX Jews for å representere sannhetsbevegelsen.

    SvarSlett
  32. Når Hufschmid skjønte at det ikke var noe vits å ro seg bort, at jeg hadde gjennomskuet han, begynte han å skryte av jødene og hevdet at de var så smarte. Jeg sa til ham at jeg ikke syntes de virket noe smarte i det hele tatt, og hadde da jødene på SOL i baktankene. Han svarte:

    If they Jews are not smart, then how do you explain them taking over the European Union, America, Russia, and all the rest of the world?

    Most of them even do much better in school than the American children.

    I think the biggest problem is that there is not enough Jews. A few million Jews cannot take over a planet of 6 billion people. They are smart enough, but there are not enough of them.


    Jeg svarte:
    Have you forgotten that 9/11 was a Jew Job? You're mentally disturbed. You'll look good covering my lamps...

    Eric Hufschmid:
    Why are you so upset? The Jews are involved in lots of crime, but the reason they are so successful is because they are smart.

    Even when they get caught, they figure out how to trick the stupid people into letting them get away with their crime. They got caught in 1946 when they bombed the King David Hotel, and they tricked the stupid British into letting them get away with it.

    They get caught in 1967 when they bombed the US Navy ship, and they tricked the stupid Americans into letting them get away with it.

    They outsmart everybody.

    If you are not careful, they will outsmart you, also.


    Så hvis ikke jeg er litt hyggeligere mot løgneren Hufschmid så vil Wolfowitz lure meg trill rundt og bombe blokka jeg bor i...

    Grunnen til at jeg var "upset" var at jeg nettopp hadde oppdaget at en jeg stolte på hadde løyet til meg hele tiden, og at han skrøyt så fælt av disse massemorderne.

    SvarSlett
  33. Hufschmid sa også at Silverstein var smart fordi han klarte å gjennomføre 11. september uten å bli tatt.

    Fy faen. Det fint med smarte massemordere. Vi må nesten sende ham noen gaver, tror jeg, siden han er slik en smart massemorder.

    Grunnen til at hele verden kan bli lurt er at millioner av løgnjøder dekker over det.

    SvarSlett
  34. Det er jo absolutt ikkemulig at wtc7 kunne rast pga rystelsene i bakken av de to andre småbyggene som raste? Nei selfølgelig ikke, det MÅ jo være jøder som står bak.
    hahaha, hjernevaskelse på sitt beste.

    Kanskje du burde gå til media med bevisene dine? Eller til politiet? haha, tragisk venstretulling.

    SvarSlett
  35. "Det er jo absolutt ikkemulig at wtc7 kunne rast pga rystelsene i bakken"

    Tullebukk. 7 timer etter at WTC 1 og 2 eksploderte så sank WTC7 ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet:
    WTC7

    Det er ekstremt åpenbart at dette bygget blir demolert av eksplosiver.

    Disse rystelsene er nok bare i hodet ditt. Det er muligens en hjernerystelse.

    SvarSlett
  36. "gå til media"

    Jeg la fram en video på Veggavisen for et par år siden, hvor Silverstein sier at det var en "pull it" avgjørelse, og at han dermed kunne se bygget "kollapse".

    TV Administratoren stengte tråden og sendte meg email og sa at det ikke var noen garanti for at det bare var sannheter på YouTube.

    Jeg lo for meg selv og tenkte at det var ikke akkurat noen garanti for at det bare var sannheter på TV2-serveren heller. Jeg forklarte ham at Silversteins "innrømmelse" ble vist på PBS 7 måneder etter 11. september.

    Men jeg ble blokkert og innlegget ble slettet.

    SvarSlett
  37. sannhetssøkeren er ganske så komisk egentlig i sin lille boble verden.. Det var kanskje jødene som drepte oldefaren min da tyskerene kom på trappa hjemme hos han iført SS uniformer?
    De leitet etter en person som oldefaren min skjulte så de drepte oldefaren min når han nektet å si hvor den personen var.
    Ja det var nok jødene som gjorde det også.
    Egentlig så består verden av 90% jøder, bare alle andre kan ikke se de, bare sannhetssøkeren :p

    Nei dette var en tragikomisk blogg, ikke verd å sløse mer tid på denne propogandaen.

    PS: oldefaren min var norsk og ikke jøde. eller var han kanskje det og bare lot som han ble drept? Kanskje du skal finne litt "beviser" for det? hahahahaha

    SvarSlett
  38. "Det er ekstremt åpenbart at dette bygget blir demolert av eksplosiver."

    Ja hvis du faktisk var der selv og så hva som skjedde og så folkene som plantet flere tonn sprengstoff i et bygg uten at noen merket det så.

    SvarSlett
  39. "Ja hvis du faktisk var der selv og så hva som skjedde"

    Man trenger ikke å være der. Det har blitt filmet:
    WTC7 collapse

    Marvin Bush sto for sikkerheten i bygget. I løpet av alle de årene bygget har de hatt flere andledninger til å legge inn sprengstoff. Det kan allerede ha vært lagt under bygging, under påskudd av at det er "sensitive" som skal kunnes rives ved en form for krise eller noe.

    Det har vært rykter om at byggene var stengt i enkelte helger i ukene i forveien.

    Men dette er nok en avsporing. 11. september ble planlagt flere tiår før det ble utført.

    Silverstein sier at det var en avgjørelse om å rive ned bygget rett før de gjorde det.

    Ja, riktig. Han bruker formuleringen "pull it", som kan bety flere ting, bl.a å demolere bygg.

    "Sneaky devil".

    SvarSlett
  40. "Det var kanskje jødene som drepte oldefaren min da tyskerene"

    Jeg har sett dette argumentet fra dere løgnjøder på fora før. "Bestefaren min ble lampeskjerm, altså."

    Det er minst en overlevende fra Holocaust på omtrent alle fora.

    Her ser du et eksempel hvor jøder støtter hverandre i løgner, og stiller opp for hverandre som vitner.

    SvarSlett
  41. Intervju med Herman Rosenblat

    Fra 3:31: "Our interview was frequently interrupted..."

    Som om de ikke klarer å klippe bort dette. Hele intervjuet er arrangert og reporteren spiller "avbrutt". Den kvinnelige jødiske reporteren later som hun ikke stoler på Rosenblats intensjoner. De later som de avslører bløffer. Men Rosenblat har ikke vært i noen konsentrasjonsleir i det hele tatt. Og det vet alle deltagerne i dette showet.

    SvarSlett
  42. Jeg var Administrator på SOL fra en fredag ettermiddag til lørdag formiddag:

    Jødene på SOL fikk konspirasjonsnoia

    Noen trodde t.o.m. at jeg, SOL-redaksjonen og moderatoren hadde konspirert og at vi sammen hadde spilt et falskt spill over tid :)

    SvarSlett
  43. Det var ikke lett for Louise å vokse opp i Norge. Når hun begynte på ungdomsskolen annonserte hun at hun var litt annerledes. Hun var ikke norsk... Hun var jøde...

    Og det førte til at medelevene steinet og gasset henne, for at hun ikke skulle glemme at hun var litt annerledes. Så hun har vel lært nå. Neste gang sier hun vel at hun er ei normal norsk kristen jente. Jødiske George Bush har jo skjønt hva han skal si for å unngå steining og gassing...
    Louise hadde det vanskelig på ungdomsskolen

    Alex ser alvorlig og målløs ut. Men jeg tror han sitter og fniser inni seg.

    SvarSlett
  44. "haha"

    Hva er dette for en slags hånlig latter egentlig?

    "haha, du kan jo prøve å gi de jødiske mediene bevisene dine, ha ha! Good luck! ho ho. Massemorderen Silverstein slipper nok fri han, ædda bædda!"

    SvarSlett
  45. "Det var kanskje jødene som drepte oldefaren min da tyskerene"

    Jeg har sett dette argumentet fra dere løgnjøder på fora før. "Bestefaren min ble lampeskjerm, altså."

    Det er minst en overlevende fra Holocaust på omtrent alle fora.

    Her ser du et eksempel hvor jøder støtter hverandre i løgner, og stiller opp for hverandre som vitner."

    Flott forklaring fra din side det, skylde på jødene.. Det virker som om det er din måte å løse alt på i denne verden.. Eneste mangelen i dine beskyldinger her er at jeg ikke er jøde og har aldri hatt en jøde i familien min.
    Men nå kommer du sikkert bare med det vanlige "det er nøyaktig hva en jøde ville sakt" så i bunn og grunn nytter det ikke å diskutere med deg. Det må egentlig være ganske kjipt å ha det slik at man ser konspirasjoner over alt og alle som ikke mener det samme som deg er jøder osv..
    tragiskt.

    SvarSlett
  46. - Her ser du et eksempel hvor jøder støtter hverandre i løgner.

    "Flott forklaring fra din side det, skylde på jødene.. "

    Hvilken forklaring prater du om? Leste du ikke linken? Der ser du at angelfire påsto at han hadde fått apost fra sol-redaksjonen på et tidspunkt som var beviselig løgn.

    Og det klikka helt for ham etterhvert. Han slettet sitt eget nick og satt oppe hele natten og spammet forumet med tulleinnlegg i et forsøk på å leve seg ordentlig inn i løgnen om at SOL-redaksjonen var ute etter ham og satt og blokkerte ham hele natten gjennom. Han blåste løgnen sin skikkelig opp i den tro at det skulle bli mer troverdig da. Men sol-redaksjonen hadde ikke vært innlogget siden dagen før, og hvis de hadde vært til stede så hadde min IP-adresse vært blokkert. Jeg merker med en gang sol-redaksjonen kommer på jobb. Han blokkert mer enn 100 av mine IP-adresser.

    Angelfire skjønte at det var litt dumt så han dro det over til at det var moderatoren som satt og blokkerte ham hele tiden. Men angelfire visste ikke, som jeg visste, at moderatoren kan ikke blokkere IP-adresser.

    Jeg informerte angelfire om dette der han var midt i spillet sitt.

    Og da blandet C-S seg etterhvert inn og hevdet at han hadde hørt rykter om at en bejubla moderator hadde fått som eneste oppgave å blokkere IP-adresser.

    Men på dette tidspunkt hadde moderatoren åpenbart lagt seg...

    SvarSlett
  47. Et par dager etter at angelfire ble tatt i løgn forsøkte Fjellreven å late som han trodde at SOL-redaksjonen hadde stengt angelfire ute. Jeg ga Fjellreven et sammendrag av hendelsen og han har ikke gjort flere forsøk på å late som han tror på løgneren. Ca 2 uker senere skriver luxcat et innlegg hvor hun later som hun tror at angelfire ble utestengt av SOL-redaksjonen...

    luxcat later som hun ikke forstår at angelfire slettet seg selv

    Når 10 tilsynelatende uavhengige personer sier "Se, bygget smelter pga intense flammer" når du kan se at bygget eksploderer og ikke eneste flamme, så stoler man på vurdering til disse 10 framfor dine egne øyne, siden de virker så overbevist.

    Når luxcat kommer inn 2 uker etterpå og er provosert over at SOL-redaksjonen hadde stengt angelfire ute, så er det for å styrke troen i forumet på at det var slik det foregikk. Hun er jo overbevist. Hun t.o.m. provosert over denne behandlingen fra sol-redaksjonen.

    Stakkars sol-redaksjonen, som antagelig lå og sov den søndagsnatta, er jo helt uskyldig i denne saken.

    Jeg skrev en parodi på opplegget:

    SOL utenfor mistanke
    av Etterforsker

    Når vi fant angelfire død av forblødning på gulvet med en kniv opp i rompa, så fant vi også en lapp ved siden av ham hvor det sto "SOL redaksjonen har gjort det!" Vi avhørte SOL redaksjonen, og de forklarte at de hadde sovet på det gjeldende tidspunkt. De hadde også alibi. Bambi73, som ble avhørt samme dag, hadde ligget våken hele natten og lekt med seg selv mens hun filmet det. Vi har sett på filmen tretten ganger, og vi tror vi kan se deler av SOL redaksjonen ligge sovende ved siden av henne. Vi kunne heller ikke finne andres enn angelfires egne fingeravtrykk på kniven.

    Vi har avhørt noen av brukerne på SOL, men det var bare common-sense og Fjellreven som hevdet at SOL redaksjonen hadde terrorisert angelfire psykisk i nesten to år ved å nekte å innføre registreringsplikt på Norsk Politikk.

    Dette blir for svakt, så SOL redaksjonen er ikke lenger under mistanke.

    SvarSlett
  48. Telemark Sykehus under etterforskning
    Publisert 6 mars, 2009 - 16:36 av Nettavisen

    Etter at en kvinne av samisk opprinnelse overtok Telemark Sykehus døde pasientene som fluer. Saken er nå under etterforskning.

    En sykepleier som oppholdt seg på oppholdsrommet mesteparten av tiden kan bekrefte at en same forsynte seg av medisiner hun mente pasientene trengte.

    - Vi trodde hun jobbet her, sier sykepleieren. - Hun var så ivrig.

    - Jammen, de var jo dødssyke alle sammen, sier samen i sitt forsvar. - Jeg måtte gi dem medisiner hele tiden for å holde dem i live. Men de fikk tydeligvis ikke nok.

    Moren til Jens (14) hevder at sønnen hennes bare hadde brukket armen og at han skulle være ute fra sykehuset om en uke. - Han var ikke dødssyk, gråt hun, skuffet over sykehusets behandling av saken.

    Politimester Anne Rygh Pedersen sier at hun mistenker at det dreier seg om feilmedisinering. - Obduksjonsrapportene vil være klare om en uke, sier hun.

    Sykehuset er nå stengt i ubestemt tid framover på grunn av mangel på pasienter.

    - Vi må se nærmere på rutinene våre, sier sykehusdirektør Arne Rui. - Folk vil ikke hit noe mer. Syke folk blir heller hjemme.
    --------------------------------

    Døde
    by luxcat on 06/03/2009 - 22:56Faren min døde på dette sykehuset. Dø skulle han uansett, men han kunne fått en verdigere utgang. At du ser det humoristiske i det, får stå for din regning.
    Brenn i helvete, JE!
    --------------------------------

    Frekk?
    by J E on 08/03/2009 - 16:57

    "Brenn i helvete, JE!"

    Er du frekk i kjeften da, lille frøken? Sur for at løgnene dine blir avslørt, kanskje?

    Hvis du prøver å bli litt mer ærlig, så kanskje du slipper å komme opp i disse problemene.

    Schäfer: min vordende svigers ble min venn, og luxcat, hans datter og min kjære, forsøkte å hjelpe til på sykehuset.

    Schäfer er visst ikke klar over at vennen hans er død. Når dere først skal lyve bør dere samarbeide litt bedre, men det beste er selvfølgelig at dere slutter å lyve.
    luxcat overtar Telemark Sykehus

    SvarSlett
  49. En parodi på luxcat:

    Ytterst provoserende....
    Publisert 16 desember, 2008 - 16:34 av luxcat

    Jeg er sjokkert, frustrert og mildt sagt provosert! At Angelfire ble blokkert og den stakkars bejubla ex-moderatoren ble satt til å banne ham hele søndagsnatten gjennom er ytterst provoserende. Og alt dette bare fordi Angelfire hadde stavet et ord feil!!??!

    Er det noen andre som er sjokkert over dette? Common-sense og Fjellreven kanskje?

    Vi 3 bør samle oss i Gjerdrumsvei 19 ikveld!

    Jeg tar med ropert, Fjellreven lager bannere og common-sense kan skrive:

    Vi vil ha angelfire tilbake på NP!
    Vi vil a ha større takhøyde på NP!
    Enten det eller en gjenopprettelse av APD!

    SvarSlett
  50. Angelfire satt oppe søndagsnatten og snakket med SOL-redaksjonen og moderatoren, enda ingen av dem var til stede. Han nevner meg også. Jeg tror det er meg han er litt sur på egentlig:

    dum di dei, her er jeg
    Publisert 1 desember, 2008 - 00:00 av angelfire

    sol redaksjonen suger balle, dum di dei, dum di dei
    sol redaksjonen fåkke banna meg, dum di dum di dei :)

    TAPER :) hihi. tenk litt lengre enn nesetippen av og til vettu, kansje fikk du sletta mitt registrerte nick, samtidig fikk du også en jødetrod-2 som kan henge over skuldra di som ei irriterende veps =)
    --------------------------------

    nommen dakal, har du resignert?
    Publisert 1 desember, 2008 - 01:28 av the return of angelfire

    stakkar lille moderatorfaen, har du resignert helt du da?
    orker ikke slette angelfire mere, hæ?
    uff dakal, er jeg grusom med deg =(

    har du brent deg før kansje? lært allerede at det er ikke noen vits?
    har jødetrond matet deg med teskje allerede på hva proxyserver er for noe?

    uff å uff, dakal lille nusket...... helt maktesløs du da stakkar.....

    SvarSlett
  51. Angelfire holdt på sporadisk i flere dager. Han parodierte sol-redaksjonen og skrev noen ganger:

    beklager at jeg er litt gretten i kveld
    Publisert 2 desember, 2008 - 21:48 av sol redaksjonen (m)

    jeg driver ett lite analt eksperiment med elektrosex og kom til å skru spenninga litt for høyt, nå har jeg så vondt i toeren at jeg ikke greier å sitte.

    det er den samme mangelen på iq som gjør at jeg setter 5000 volt i analen, som også gjør at jeg tror jeg kan banne alle proxyservere i verden....
    for det er jo ikke SÅÅÅÅÅ mange, før eller siden må jo angelfire og jødetrond gå tom for proxyer..... (LOL!)

    ellers sitter jeg her å masturberer da, og får en liten hvit klatt i trynet hver eneste gang jeg kan trykke på "ban" knappen.

    AHHHH HERLIG! jeg ELSKER å utøve makt! *runke runke*

    SvarSlett
  52. "Det er jo absolutt ikkemulig at wtc7 kunne rast pga rystelsene i bakken av de to andre småbyggene som raste?"

    Denne forklaringen din er så dårlig. Det var SYV timer mellom de to hendelsene. Og dette vet jo du, "Innvandreren", så hvorfor sier du dette?

    SvarSlett
  53. "Det var kanskje jødene som drepte oldefaren min da tyskerene kom på trappa hjemme hos han iført SS uniformer?"

    Soldatene var nok ikke jøder, men Hitler var. Soldatene til jødiske George Bush er heller ikke jøder.

    "De leitet etter en person som oldefaren min skjulte"

    Hvem skjulte han?

    "Ja det var nok jødene som gjorde det også."

    Nei, det var nok ikke det, men lederen var jøde.

    "Egentlig så består verden av 90% jøder"

    Sier du det, gitt.

    "PS: oldefaren min var norsk og ikke jøde."

    Denne rare greia her har jeg sett flere ganger.

    "Jeg er ikke jøde, for jeg er norsk."
    "Jeg er ikke jøde, for faren min er irsk."
    Jeg er ikke jøde, for jeg har blå øyne."

    WeAreChangeNorway sa han ikke var jøde, for han var norskere enn meg. Men det er ingen tvil om at han er jøde. Han står på sitt: "Intet fly fløy inn i WTC."

    Louise er jo heller ikke ordentlig norsk, hun er jo jøde.

    Hva er det som har fått dere til å tro at dere ikke har noen nasjonalitet? Finnes det ikke norske jøder, liksom?

    SvarSlett
  54. Dette må være den største idiotibloggen jeg har lest i hele min tid som internettbruker.
    God bedring til deg "sannhetssøker".
    Til fyren vil bak innvandrerbloggen vil jeg bare si: Stå på. Leser bloggen din nesten hver dag, og selv om jeg ikke er enig i alt du skriver syns jeg du gjør en bra jobb :)

    SvarSlett
  55. Så du liker disse falske løgnerne ja...

    SvarSlett