lørdag 16. mai 2009

Norge bør ta ut tiltale mot USA også

(VG) FNs torturkomité ber Israel legge kortene på bordet
FNs torturkomité krever at Israel legger kortene på bordet og offentliggjør informasjon om hemmelige fangesentre.

(Dagbladet) Norsk toppdommer fastslår grove israelske krigsforbrytelser på Gaza
Og kanskje folkemord. Les hele rapporten fra internasjonale toppjurister.

(Dagbladet)- Dette var mye verre enn vi hadde forberedt oss på
SVs nestleder Audun Lysbakken og Øystein Djupadal etter tre timer i Gaza i dag.

(RIKS24) Gaza: - Norge bør ta ut tiltale
Advokatforeningen mener Norge bør engasjere seg rettslig etter Israels krigføring mot Gazastripen og støtter anmeldelsen fra en gruppe norske advokater mot israelske ledere.

Intet fly krasjet i Pentagon





Intense flammer?


Bush sa at intense flammer fikk dette bygget til å kollapse, men jeg kan ikke se en eneste flamme. Jeg ser et eksploderende bygg:



Dette er intense flammer og hvordan bygget så ut etter nesten et døgn med intense flammer:



Arrangerte bilder fra Pentagon


11. september 2001:



Et par dager senere:



Fra innsiden av kontoret:



Det røde flagget mangler. Ingen røyk, brann eller vannskader. Åpenbart arrangert.

Bush hevder han så det første flykrasjet på TV før det andre flykrasjet

Det første flykrasjet ble "tilfeldigvis" filmet og først vist på TV noen timer senere. Likevel husker Bush klart at han så det første flykrasjet direkte på TV.

George Bush, 4. desember 2001:
I was sitting outside the classroom waiting to go in, and I saw an airplane hit the tower -- the TV was obviously on, and I use to fly myself, and I said, "There's one terrible pilot." And I said, "It must have been a horrible accident." But I was whisked off there -- I didn't have much time to think about it, and I was sitting in the classroom, and Andy Card, my chief who was sitting over here walked in and said, "A second plane has hit the tower. America's under attack."
(CNN)

Januar 2002:
well, first of all, when we walked into the classroom, I had seen this plane fly into the first building. There was a TV set on. And you know, I thought it was pilot error and I was amazed that anybody could make such a terrible mistake. And something was wrong with the plane, or - anyway, I'm sitting there, listening to the briefing, and Andy Card came and said, 'America is under attack.' And in the meantime, this teacher was going on about the curriculum, and I was thinking about what it meant for America to be under attack. It was an amazing thought. But I made up my mind that if America was under attack, we'd get them."
(The White House...var her, men har blitt slettet. Lagret.)

Bush så altså en kjempeeksplosjon i WTC og tenkte, "Fy flate, for en dårlig pilot! Hva er det han har drukket, tro? Eller kanskje det var noe galt med flyet?"

Men han hadde ikke tid til å tenke mer på dette da han ble avbrutt av noen av de andre tilstede, som heller ikke syntes denne eksplosjonen var noe mer å bry seg om.

Komikeren George Bush



Kommentarer:

wooo so much proof!

Thanks for posting this and all the lively comments! I would like to make the proclamation that anyone who doesn't think that Israel was involved with 9-11 is naïve, at best. Isn't the support of Israel, a country that really does little for the US, and puts us at odds with most of the Muslims in the world, a bad idea? Thanks!

everyone knows that the jews are behind the wars. the question is what are we going to do about it?


CNN: 1/3 av amerikanerne tror ikke på den offisielle løgnen



Kommentarer:

Great video bud. It's so obvious that the Jews are behind all of this, that the holocaust was a hoax to program the human mass to do as they wanted us to do. NOW that everyone is hooked on their TV, they are brain-washing them all into even more lies. Thank God your youtube page is here!

Interesting..hmm

good piece...

Fucking Jews

I hope they fucking get kicked one last time for good.

Americans begin to see the truth.

lying, murdering jews all through history are the scourge of mankind

hahaha.. this is great! I love how silver$tein pops in the video!! PULL IT!!! f'n jews

fuck the jews..the jews did it..and thats all thats to it...


Joseph Goebbels:If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.”

De jødiske massemorderne innrømmer hele sulamitten



Kommentarer:

Sounds to me like someone made fortune of the innocent American lives. Jews are dangerous.

JEWS are scum kill them

I am trying very hard to not hate jews.

Bravo! Thanks so much for exposing the most dangerous group of people on the planet. And they claim to be the victims! The Federal Reserve and thus the Dollar are their handy work and absolutely worthless. Keep the videos rolling please.

so sad to see so many ppl died. because of a kike

12 kommentarer:

  1. Å du tåler ikke kritikk, typiskt for sosialistiske svin som deg som bare kommer med løgner.
    Mvh Gunnar

    SvarSlett
  2. Hva er du for en hjernevasket gjøk? :) Du ser vel at WTC7 blir revet ned med eksplosiver, ser du ikke?

    WTC7

    Bygget synker ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet. Hvis du ikke klarer å se det åpenbare her så må du være en svært så hjernevasket muslimhater.

    Muslimer er uskyldig dømt, og du liker tydeligvis ikke det. Du har kanskje bestemt deg for at du skal hate muslimer?

    SvarSlett
  3. "sosialistiske svin som deg"

    Sosialisme (fra latin socius - følgesvenn, kamerat) er en politisk ideologi som vektlegger ønsket om økonomisk likhet mellom samfunnsmedlemmene.
    ---

    Dette har ikke jeg nevnt noe om i det hele tatt, så hvorfor du nevner dette forstår jeg ikke.

    "kommer med løgner"

    Hva var løgnen?

    SvarSlett
  4. Å stakkars mann klart det er USA som selv river ned bygningen, de glemte bare å fortelle de som jobbet der at det skulle skje.
    Snakk om patetisk person, du må jo være en skikkelig IDIOT.
    Mvh
    Gunnar

    SvarSlett
  5. "selv river ned bygningen"

    Du må være ganske blind for å ikke se det åpenbare her. Er det veldig viktig for deg å tro at muslimer klarte å jevne 3 skyskrapere med jorda med to fly? Du tror på Allah du, kanskje?

    SvarSlett
  6. "glemte bare å fortelle de som jobbet der"

    Han glemte nok ikke, skjønner du. Tror du later som du er dummere enn du er. Denne religiøse fanatikeren liker å drepe. Jødiske George Bush smiler for hver amerikanske soldat som blir drept.

    SvarSlett
  7. En jøde på SOL avslørte hva jødene tror:

    Noen tror
    Skrevet av 'Mighty', mrten-minstemann@hotmail.com, 14.juli.2007, kl.06:11

    de er satt til verden for å skape kriger.

    De kaller det rettferdighet, og de mener at de er kallet.
    -------------------

    Jeg var ikke klar over at noen trodde dette før denne jøden kom med litt "inside information"...

    Mighty hadde et lite skuespill med falsk diskusjon med seg selv med to forskjellige nick og jeg kommenterte:

    - klapp - klapp -
    Kjempebra oppptreden!
    - trampeklapp - trampeklapp -
    Ta et nummer til 'a!

    Mighty ble furten for at jeg ikke kjøpte spillet hans så han skrev et toppinnlegg:

    Dustete jødehatere!
    Skrevet av Mighty 15.juli.2007, kl 01:07

    Det finnes tydeligvis mye å bruke tiden på når livet blir for tomt.
    ------------------------

    Så jeg var jødehater da, jeg, altså, fordi jeg ikke lot meg rive med. Jeg applauderte skuespillet hans så han burde jo ikke være sur egentlig...

    SvarSlett
  8. BøllaB utga seg for å være ei negresse med navnet Lousa Gomez. Jeg parodierte Lousa i tråden. Jeg tenkte det var BøllaB, og hun avslørte det senere. Hun hadde ikke skrevet innlogget på en stund, men så skrev hun et innlegg og ga uttrykk for at noe var ødelagt, som om hun hadde vært med i diskusjoner nylig, men vi hadde jo ikke sett BøllaB på en stund, så da har hun vel skrevet uinnlogget da, og latet som hun var en annen:

    Tenker dere overhode over at de som sitter på "andre siden" leser hva dere skriver?
    Publisert 25 april, 2009 - 00:40 av BøllaB

    Jeg har meldt meg "ut"....men jeg har ikke gitt opp håpet. Jeg ber faktisk ydmykt på mine knær, la oss holde dette forum seriøst. Jeg vet at jeg har noe å komme med........med flere, og med det i tankene hvorfor kan ikke dere som føler at dere ikke har noe å komme med...og defor må ødelegge alt finne deres egen greie......!
    ------------------

    Stakkars lille furtejente. Hun VET at hun har noe å komme med, altså. Jeg er temmelig sikker på at hun ikke har noe annet enn bullshit å komme med. Det har ikke vært noe annet enn BS sålenge jeg har sett henne der.

    En jøde utgir seg for å være utlending

    SvarSlett
  9. Når jeg leser det en gang til, så var det ikke bare noe som var ødelagt, men alt var ødelagt.

    Det er selvfølgelig meg hun snakker om, men jeg hadde nå stort sett holdt meg i en tråd. Moderatoren hang over meg og slettet og slettet, mens jeg skrev innleggene igjen og igjen, med noen forandringer og nye historier...

    SvarSlett
  10. Moderatoren ble lei av å slette enkeltinnlegg i tråden etterhvert, så han slettet hele tråden til slutt. Og når da en skrev et toppinnlegg og spurte hvor tråden var blitt av, så kunne moderatoren forklare:

    Innlegget ble slettet av undertegnede etter at jeg først lot det stå i flere dager. Årsaken er at det etterhvert fremkom at innlegget bare var tull. I starten var jeg imidlertid usikker på om det var seriøst ment, og lot det derfor stå inntil det motsatte var tilstrekkelig bevist. Som seg hør og bør i et debattforum med takhøyde kommer tvilen tiltalte til gode.

    Denne gjengen er latterlig :) Denne moderatoren visste at dette var et tulleinnlegg helt fra begynnelsen, for det gjorde jeg klart ganske tidlig.

    SvarSlett
  11. Klart at mye av det som er skrevet her er direkte strafbart. At dette publiseres uten noe som helst form for korreksjon gjoer dem som publiserer dette strafbart ogsaa.

    SvarSlett
  12. Når det gjelder innhold er dette en av de dårligste sidene med unsannheter om offisielle sannheter.

    SvarSlett