onsdag 17. juni 2009

Jan Simonsen klager over at jødene får skyld

I blogginnlegget De frie ytringene bobler over skriver Jan Simonsen:

Under artiklene om Israel og jøder florerer det med antisemittiske ytringer og konspirasjonsteorier om at jødene stod bak sprengningen av World Trade Center, og Holocaust benektes.

En skribent som bruker flere navn, men oftest opererer som Trond Halvorsen, spammer kommentarfeltene med lange og mange innlegg, som skal bevise at alle er jøder, Kristin Halvorsen, Tore Tvedt i Vigrid, ja, selv Hitler var jøde. Og når alle er jøder må jo også alt som er galt være gjort av jøder.

Tore Hund har tittet litt på "vær varsom plakaten" og har funnet ut at jeg må sensureres for å beskytte meg mot meg selv:

Kort fortalt har du et etisk ansvar å beskytte for eksempel ”Trond Halvorsen” mot seg selv.

Det var jo omtenksomt av Tore Hund...

Jeg skrev et svar i tråden, men det ble slettet av Simonsen og IP-adressen min ble blokkert igjen:

Løgner. Du vet veldig godt at det var jødiske Larry Silverstein som rev ned byggene sine. Jeg har ikke sagt at jødene gjorde det, men jødiske Larry Silverstein.

Hadde Larry Silverstein vært muslim, så hadde jeg mistenkt en muslimsk konspirasjon. Men han er jøde.

Og jøder verden over dekker over 11. september med løgn og forsøk på latterliggjøring. Du kjenner jo til listen over medieeiere, og den forklarer jo hvorfor vi opplever en slik massiv oppdekking av 11. september i mediene.

Du tør ikke å skrive navnet Larry Silverstein? Du oversetter til "jødene"?

Alle kan se at dette bygget ble revet ned med eksplosiver:

http://home.gethome.no/trondh/collapse-wtc7.gif

Bygget synker ned i bakken som om det plutselig sto midt på havet.

Du er ganske dum hvis du kjøper Tore Hunds forklaring på hvorfor han ønsker sensur. Han ønsker å beskytte meg... Ha ha. Så omtenksomt av Tore...

Tore Hund har skrevet på SOL i mange år og vet veldig godt at Larry Silverstein rev ned byggene sine.

Han legger åpenbart fram en falsk forklaring på hvorfor han ønsker sensur.

«særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser.»

Ha ha! Hva er det Tore tenker på her? At Viking8 skal klikke igjen?

Jeg skrev til Øyvind Heian i et blogginnlegg her om ham:

Du sier du tar avstand fra Vigrid, men dere bruker da de samme negerbildene:
http://www.sannhistorie.net/negersex.htm

---

Men dette ble slettet. Var det for å beskytte meg, kanskje?

En email til Jan Simonsen (jan.simonsen@frie-ytringer.com):

"jødene stod bak sprengningen av World Trade Center"

Det ser ut til at du ikke betviler at byggene ble sprengt. Og det burde du jo ikke gjøre heller, for akkurat dét er svært åpenbart. "Kollaps"-forklaringen til Bush kan bare en 2-åring gå på.

Så hvem tror du sprengte byggene da, Simonsen, hvis det ikke var jødiske Larry Silverstein?

Det faktum at byggene ble sprengt og at historiene vi har hørt fra myndighetene er løgn, er ekstremt alvorlig, uavhengig av om det var jøder eller buddhister.

Men du bare babler om det som om det ikke betydde noe som helst. Du bare sutrer og griner over at noen jøder får skylda.

Selv beskylder du gjerne noen muslimer, vel vitende om at dette ikke er sant.

Du er en forræder!


Av alle historier er det forbudt i enkelte land å ikke tro på Holocaust-historien. En sterk indikasjon på at historien er en løgn. Hvilke historier jeg tror på er opp til meg. Med tanke på at jødiske Larry Silverstein var målet og mannen bak 11. september og at hele verden ble lurt av de jødiske mediene til å tro at muslimer hadde noe med saken å gjøre, så blir krympede hoder, lampeskjerm og såpe historien latterlig.

Hitler kledde opp noen fanger som polske soldater, plasserte dem på grensen og skøyt dem. Han hevdet Polen hadde angrepet og brukte det som begrunnelse til å invadere Polen.

Falsk flagg operasjon = jødisk operasjon

Menn brenner ikke, men feite kvinner brenner godt

1. Verdenskrig: 6 millioner jøder led da også


En jøde på SOL utgir seg for å være utlending

Jødisk lek og moro


(Aftenposten) - Willoch er rasist og viser jødehat når han presterer å si på norsk radio at vi ikke kan stole på Obama og hans administrasjon fordi han har en jødisk stabssjef. Det oppfattet jeg som antisemittisk, og dessuten rasisistisk, fordi han sier at fordi Obama er svart, kan han la seg manipulere. Det var det som tippet det over for meg. Jeg trodde ikke det jeg hørte, sier Levin.

Det tippet helt over for Mona Levin når Willoch sa at svarte lar seg lett manipulere, enda han ikke sa det...

Jødisk lek og moro. Later som man er litt sint og indignert.

Arabere er semitter


Smilende og fornøyd oppfordret Kristin Halvorsen til boikott av israelske varer. Det var ikke et krav, men en liten oppfordring. Helt i tråd med SVs politikk, så det var ingen stor overraskelse. Fylkestinget i Sør-Trøndelag hadde allerede vedtatt boikott av Israel, så det var et kjent opplegg.

Men likevel så førte dette til ekstreme sjokkreaksjoner og Kristin endte opp fullstendig knust og dypt ulykkelig.

Kristin tør nok aldri å si noe liknende igjen. Hun er nå styggredd for å bli stemplet som nazistisk jødehetsende jødehater. Dette opplegget er nok fjernet fra SVs program.

Reporter:
- Når skjønte du at du hverken var SV-politiker eller utenriksminister, men faktisk finansminister?

Kristin Halvorsen:
- Jeg skjønte det veldig fort. Ca 2-3 sekunder etter at alle brølte ut at jeg hadde sagt noe alvorlig galt. Men jeg skjønte det helt på egen hånd. Det var bare tilfeldig at jeg skjønte det rett etter at alle hylte ut.

(VG) Halvorsen oppfordrer til boikott av Israel
(VG) Kristin Halvorsen beklager boikott-uttalelser
(VG) Sammenlignet utspill med nazistenes jødeboikott

Tidligere SV-leder Berit Ås tviler på den offisielle historien


(Vårt Land) Tidligere SV-leder Berit Ås tror ikke at islamistiske terrorister kjørte fly inn i World Trade Center og Pentagon i 2001. Hun mener TV-bildene som gikk verden over kan være manipulert.

– Et av opptakene viser et fly som flyr gjennom en av skyskraperne og kommer like hel ut på den andre siden, sa Berit Ås til tilhørerne i Horten diskusjonsforening.

Første setning var grei, men så sklei hun helt ut. Påstanden om at TV-bildene var manipulerte og at ingen fly krasjet i tvillingtårnene er tull fra jøder i sannhetsbevegelsen. Flyene var ubemannede. Men ingen fly krasjet i Pentagon.

En jøde har opprettet We Are Change Norway og sier: - Det krasja aldri noe fly i WTC.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar